יום שני, 29 במרץ 2010

5 טיפים על אמנות רחוב

Floor
1. אמנות הרחוב שזוכה לאחוזי צפיה הגבוהים ביותר היא כנראה הגרפיטי. חלקם מכוערים, וגורמים להשחתת הסביבה, אבל יש יוצאים מהכלל, אומן אחד כזה הוא בנסקי, שזהותו עדיין בדויה. בנסקי מציג את יצירותיו ברחבי ערים שונות בבריטניה. הוא כנראה מעיירה ליד בריסטול, אף על פי כן ניתן לראות את מרבית יצירותיו שעדיין לא נמחקו על ידי הרשויות ברחבי לונדון. לרשימת האתרים בהם ניתן לראות את יצירותיו http://bit.ly/banskyart

2. בריק ליין (Brick lane) הוא רחוב במזרח לונדון, גדוש באמנות גרפיטי של אמני מחתרת שונים, ביניהם גם בנסקי. http://bit.ly/bricklanestreetart

3. בקובנט גרדן (Covent Garden)מתקיימים מדי יום מופעי רחוב. מליצנים ולולינים לפסלים אנושים בדמות אנשים שצובעים את גופם ונראים כפסל אנושי.

4. בגדה הדרומית של נהר התיימז בין גשר וסטמיניסטר לגשר בלקפרייר קיימים מספר ממרכזי התרבות של לונדון. בימים נעים, שהשמש בחוץ נעים לצעוד לאורך הנהר, ולצפות באמנים שמציגים את מרכולתם, כולל ציורי מדרכה ועוד. עוד אטרקציה היא מקום מפגש לרוכבי סקטבורד, שמכוסה בכתובת גרפיטי.

5. בימי ראשון כבר עשרות שנים לאורך הגדר הצפונית של הייד פארק קרוב לתחנת התחתית בייז ווטר Bayswater. כבר עשרות שנים מוכרים תמונות לאורך עשרות מטרים. הדבר מהווה כמין מוזיאון פתוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה