יום שישי, 19 במרץ 2010

5 הפאבים האהובים עלי בלונדון

THE GRENADIER pub
פאב (Pub) קיצור של בית ציבורי (Public house). משמש לאנגלים ברחבי המדינה מקום מפגש חברתי. האנגלים עורכים בפאב מסיבות ואירועים חברתים. אל תתפלאו אם תראו עשרות אנשים מתגודדים וחידון טריוויה שנקרה Pub quiz. אנשים שמשחקים Darts (קליעה חיצים ללוח).
רוב הפאבים מגישים אוכל, אבל שעות הגשת האוכל הן מוגבלות, ועיקר ההכנסה היא ממכירת משקאות ולא מהאוכל. אז אל תתפלאו שתגיעו, וכבר לא ישאר אוכל, כי את האנגלי הממוצע מעניין כוס הבירה, ותמיד אפשר לקנות שקית תפוצ'יפס אם רעבים.
בלונדון כ-4500 פאבים, וברשימה זו אביא את עשרת הפאבים האהובים עלי.
באנגליה קונים את הבירה בבאר (שירות עצמי), ומזמינים פיינט (Pint יחידת מידה שווה ל-568 מ"ל) או חצי פיינט בקניית בירה או סיידר (שיכר של תפוחים או אגסים).

1. Ye Olde Cheshire Cheese - פאב היסטורי באזור הסיטי (עסקי) של לונדון. המקום מורכב ממלא חדרים קטנים מעל ומתחת לאדמה.

2. Dukes Head - שוכן על גדות נהר התיימז בפרבר בשם פאטני. ביום בהיר מאות יקנו את הפיינט בפאב ויעמדו מחוץ לפאב על גדת הנהר.

3. The Grenadier - נחבא בסימטה צדדית דקת הליכה מאחד הרחובות הסוענים בעיר. גודלו של הפאב זעיר, ורוב הסיכוים שתגיעו שתאלצו לעמוד בחוץ. הפאב מגיש אוכל, ואז בד"כ ניתן להשיג שולחן בלי להזמין מראש.

4. White Cross - שוכן בפרבר היוקרה ריצ'מונד. הפאב שוכן על גדות הנהר, ונחמד לשתות כוס בירה בסוף היום. בד"כ הייתי מגיע לפאב אחרי ביקור בפארק ריצ'מונד.

5. The Windsor Castle - נוסד ב-1835 שעה שהייתה הפרדה בין מעמדות ומינים, ונשים לא היו מורשות להכנס לפאב. לפאב גינה מקסימה באחד מהשכונות היפות של לונדון. כדאי לנסות את הנקניקיות המוגשות במקום.



צפה ברשימת הפאבים במפה גדולה יותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה