יום שבת, 19 בפברואר 2011

נהיגה באנגליה

לונדון מושבתת תחת השלג הכבד
רבים הם חובבי הרכב, אבל כזה מגיע לאנגליה רבים נרתעים מהנסיון לנהוג בצד ההפוך. נדיר לראות את לונדון מושלגת כפי שמופיע בתמונה, ובאמת באותם פעמים שמושלג לא הייתי ממליץ לנסות ולנהוג גם לא למנוסים שבנינו.

האנגלים הם בין הנהגים המנומסים ביותר בעולם. לא כל כך בלונדון, אבל ברגע שתצאו מכביש הטבעת שמקיף את לונדון ה-M25. תגלו כמה החיים שלווים ורגועים, והנהגים לא מנסים לחתוך או לעקוף, ובד"כ יתעקשו לתת לכם את הזכות קדימה, אפילו אם להם יש את העדיפות עליכם.

לונדון עצמה לא קלה לניווט, ולכן מומלץ לשכור יחד עם הרכב מערכת ניווט או להביא איתכם מהארץ. בפעמים הראשונות שנהגתי בצד שמאל נקתעתי במדרכה מספר פעמים וזה טבעי, כי בד"כ אנו שואפים לנהוג במרכז, ושהכל הפוך עדיין בתת מודע שלנו אנו שואפים להצמד לכיוון הלא נכון במקרה זה. במקום כמו לונדון שיש כל כך הרבה תנועה, קצת קשה להתבלבל ובטעות להכנס בצומת לימין וללא לשמאל, אבל עדיין מומלץ בהתחלה פשוט לסע אחרי מכוניות אחרות, ולעשות מה שהם עושים.

מרחק קצר מלונדון יש עשרות כפרים ציורים, שאפשר ביום לבקר בהם, כולל ביקור בפאב מקומי לארוחת צהריים או ערב. בפוסט הבא אני אביא מספר כפרים ציורים שאפשר לבקר ביום טיול מלונדון.

2 תגובות:

  1. כתבת שבפוסט הבא תמליץ על כפרים ציוריים לביקור ביום טיול מלונדון
    :)
    אשמח לקרוא ולקבל המלצות

    השבמחק
  2. צודק. שכחתי את זה, ואני מבטיח בקרוב לפרסם מאמר על טיולי יום מחוץ ללונדון.

    השבמחק